Tuesday, March 10, 2009

Ho măi blogere! Nu fi animal!

Mai nou se discuta pe bloguri despre cei începători, despre vecinul lor de nişă, despre vecinul de acolo, despre blogerul x,y,z şi alfa. Cineva tot timpul vrea să fie masculul alfa, cineva tot timpul vrea să se creadă mai superior decât celalalt, iar din păcate în blogosferă fenomenul se accentuează.

Apreciez simţul aprig de aţi elimina concurenta pentru titlul de alfa man, dar las-o mai încet, jignirile încep să curgă, parcă undeva toţi eram oameni şi toţi ne-am născut fară nimic şi tot aşa v-om muri. Mai cugetează puţin la atitudinea ta, identifică-te ca om, nu ca animal şi încearcă să ai o atitudine potrivită, nu una dizgraţioasa, de animal de turmă.

Sigur că spiritul competiţional fierbe în sângele tău de daco-roman, doar suntem un popor de huligani, atacurile trebuie să curgă pentru a ne elimina concurenţa, dar mai potoleşte-te puţin, ieşirile tale sunt necontrolate, ai petrecut prea mult timp în colivia ta, în bârlogul tău, iar acum nu poţi veni ca o năpasta peste toţi şi sa te proclami cel mai cel.

Ho române! Ştiu că eşti bun la criticat şi la a arata cu degetul! De ce nu vrei să fi diplomat, să faci totul într-o manieră mai potrivită, mai roz? Ştiu că eşti inventiv şi am baza că vei reuşi să combini frustrările care te macină cu diplomaţia, iar o atitudine potrivita îţi va aduce într-un final un alt contur idei tale.

Nu dărâma ideile şi visele altora aşa rapid, doar pentru că poţi, iar dacă insişti să o faci fa-o mai subtil.

Dacă tu eşti în vârful scării şi eu vin în urma mă vei împinge sau îmi vei da o mana de ajutor?

No comments:

Post a Comment