Thursday, July 8, 2010

Un sfarsit e un inceput ?

Care a fost, pana acum, cel mai greu moment din viata ta? Care a fost acel moment in care ti-ai spus "Acesta este sfarsitul!", dar dupa un timp ti-ai dat seama ca defapt era doar inceputul unor noi lucruri bune? Ti s-a intamplat sa-ti spui vreodata ca "aceasta este prima zi din restul vietii mele"? provocare de pe toateblogurile.ro

Nu mi s-a intamplat pana acum sa spun ca "aceasta este prima zi din restul vietii mele", pentru ca am constientizat ca viata mea a inceput din momentul cand mama m-a adus pe lume.

Nu am avut un moment greu, am avut mai multe momente grele. Putem include cele din viata sentimentala, scolara, familiara etc Sigur ca am avut momente grele si sigur ca a fost cazul cand mi-am zis "Aceasta este sfarsitul!" Sfarsitul meu pe aceasta lume... cu siguranta ca mi l-am vazut cu ochii, dar nu a fost sa fie.

Inceputul unor noi lucruri bune.... nu vine dupa un sfarsit. Lucrurile bune pot veni aleatoriu si continu. Trebuie doar sa le vezi si sa le apreciezi la adevarata valoare.

Lucrurile rele, pot fi oricand eclipsate de cele bune si balanta oricand inclinata spre partea pozitiva.

Trebuie sa vrei si cel mai important sa ai cu cine!

No comments:

Post a Comment