Capriciile modei si decesul prematur al subiectelor fierbinti se reflecta poate cel mai sugestiv in universul involburat al internetului , in felul cum se nasc , traiesc si mor linkurile .
Pentru cei neinitiati , trebuie sa specific ca un link reprezinta o conexiune selectabila , folosind un hipertext , intre un cuvant , o poza sau o informatie catre un alt cuvant , alta fotografie ori informatie.In mediul multimedia al webului , cel mai intalnit link este un cuvant pus in evidenta de o culoare diferita fata de restul textului , ce poate fi selectat de catre utilizator (cu ajutorul mouse-ului sau intr-o alta maniera) , rezultand aparitia unei noi pagini sau nou fisier.Cuvantul evidentiat este numit ancora .Ancora impreuna cu pagina sau fisierul catre care face trimitere reprezinta un link hipertext.
Desigur, impatimitii internetului , autorii de site-uri si bloggerii traiesc , viseaza, dorm , se trezesc si se hranesc cu linkurile .Ei stiu cel mai bine valoarea lor si se straduie peste poate sa isi promoveze articolele astfel incat sa ajunga la nirvana unui trafic nemasurat.
Potrivit unui recent studiu al celor de la site-ul de scurtare a URL-urilor "Byt.ly" , un link standard este "click"-uit in medie circa 3 ore dupa aparitie , traficul spre el scazand apoi cu 50 % si ajungand , in cele din urma , sa se piarda in uitare.
Daca isi face aparitia o stire bomba , sa spunem despre un cutremur , aceasta are o viata medie de aproximativ 5 minute.Atunci cand linkurile sunt transmise catre retelele de socializare , ele ajung sa fie active cam 3,2 ore pe Facebook si 2,8 ore pe Twitter.Site-ul Youtube aduce insa o dublare a duratei de viata a linkului , acesta captand atentia utilizatorilor circa 7, 4 ore.
Copyright © godessdiana88 . 2011
Articole din acelasi domeniu in blogul "Diana , zeita dorintelor tale secrete" :
De ce ne simtim liberi pe internet ? | Efectul de dezinhibare online
Internetul ne afecteaza memoria
Internetul iti creeaza dependenta ?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment