Tuesday, December 29, 2009

Haos la Urgent Curier

În 18 decembrie colet expediat. In 21 ajuns la Timișoara.
-Alo?!A venit coletul.
-Nu-s în Timișoara. Expediați-l în Curtici.
-Bine.Adresa?
-XXX. Când ajunge?
-Înainte de Crăciun.
-Mulțam!

În 28 decembrie sun la sediul Urgent Curier din Arad.
-Alo!
-Alo da!
-Aveți cumva un colet pe numele meu(și îi zic numele)?
-AWB n-ai?
-N-am.
-Nu-i ajuns. Nu se știe când ajunge că e haos. Avem colete și pentru Galați ajunse în Arad.
-Să mă sunați când ajunge la sediu.
-Bun.
-Pace.

Azi 29 decembrie 2009.
Țârr îmi face telefonul.
-A ajuns.
-Bine.

Update:
Anonim spunea...

INTRADEVAR IN LUNA DECEMBRIE 2009 RECUNOASTEM CA AM AVUT PROBLEME DIN CAUZA CONDITIILOR METEOROLOGICE SI PE ACEASTA CALE LE CEREM SCUZE TUTUROR COLABORATORILOR SI CLIIENTILOR NOSTRI PENTRU PROBLEMELE CREATE

No comments:

Post a Comment