Friday, December 17, 2010

Mesaje de Craciun | SMS-uri , urari si felicitari

Dragii mei cititori, va urez un Craciun fericit si la multi ani ! Fie ca spiritul Craciunului sa aduca pace , veselia Craciunului sa va daruiasca speranta , iar caldura Craciunului sa va ofere dragoste.Sper ca aceste mesaje, urari si felicitari de Craciun inedite , in versuri , sa va ajute sa simtiti speciali, sa aduca bucurie celor carora le veti trimite , facandu-i sa se simta la fel de speciali ca si voi .

Sa ninga cu-mpliniri in noaptea de Ajun ,
Tot ce-ti doresti sa-ti daruiasca Mos Craciun ,
Iar de nu-ti poate da ceva , nu iti iesi din fire ,
Voi compensa orice , din plin, cu-a mea iubire !

Colindele in casa sa va intre , vestitoare
De sanatate si belsug si-mprospatare ,
Caldura iubitoare v-o strecoare
In suflete si-n inimi primitoare.

Fie ca-n seara sfanta de Craciun
Sa te ajunga gandul meu cel bun :
Prosperitatea sa te insoteasca peste poate ,
Multi ani si fericire , sanatate !

Ah , Mos Craciun sa fiu de s-ar putea ,
Din ceruri as culege-o stea
Si-n casa ti-as lasa-o chiar sub brad ,
Sa lumineze-al vietii tale vad .

In geamul tau va bate-un fulg de nea
Si iti va face gratios o temenea ,
Cu glas de clopotel va zice-a mea urare
De sanatate , fericire si imbelsugare.

De-ai fost cuminte , in seara de Ajun
Va poposi si pe la tine Mos Craciun .
De-ai fost poznas , nu ai noroc ,
Te-o vizita cu coasa chiar Mos Boc !

Aseara m-am gasit cu Mos Craciun si a lui ceata ,
L-am mituit cu-o ceasca de fierbinte ciocolata
Sa mi te-aduca-n dar pe tine de Ajun ,
Sa te gasesc , cadou poznas, sub bradul de Craciun.

Fie-ti Craciunul prilej de bucurie si izbanda ,
Din impliniri destinul sa iti dea dobanda
De sanatate , imbelsugare si prisos de bani ,
Preafericite sarbatori si la multi ani !

Priveste cerul cu puderia-i de stele
Si vei zari o sanie inaripata printre ele ,
Ea zboara catre tine , sa-ti aduca de Ajun
Cadouri fermecate , gandul meu cel bun.

Pe-un fulg de nea , urarea-mi iti trimit ,
Ca dupa el belsugul sa se-apropie , momit ,
Si sa s-astearna primenit, gramada
Pe-al vietii tale drum ca o zapada.

In bradul de Craciun , cu luare-aminte
Am asezat o stea aparte , ca oricand
De tine sa mi-aduca aminte
Si sa te port mereu in gand.

Chiar de-ai facut obraznicii , eu tot te mai iubesc ,
Nu-ti dau ca Mosul o nuia si nu iti daruiesc
Un sac cu jucarii frumoase , mesterite bine ,
Ci o papusa-nsufletita, chiar pe mine !

Mereu am fost cuminte , Mos Craciun ,
Asa ca te-as ruga ca-n seara de Ajun
Sa-i daruiesti iubitei/iubitului o tandra jucarie ,
Iubirea ce i-o port cu bucurie !

In noaptea cea vrajita de Craciun , tu lasa
Sa se imprastie in patru zari tot ce te-apasa ,
Deschide-ti inima si cugetul deplin
Spre-al bucuriei instelat senin.

Fie ca-n fermecata noapte de Ajun
Sa n-ai nevoie de rabdare si tutun ,
Sa iti aduca-n traista Mos Craciun
Tot ce-ti doresti si nu o creanga de alun.

Cu Mos Craciun iti expediez al meu mesaj ,
Asa va fi ferit de-orice ambuteiaj
Si vei afla ca esti chiar tu un dar ,
Ca iti doresc doar fericire, far’ de-amar.

In noaptea ce Craciunului ii sta hotar ,
Cu Mosul bun sau far’ de el , tu fa-ti un dar ,
Lasa copilul care-ai fost odata sa renasca iara ,
Sa zburde-n sarbatoarea ce il inconjoara.

Am intalnit trei magi veniti din Rasarit
Ce minunata nastere-au vestit
Si-au dat de stire de Craciun ca-n cale
Se afla si-nnoirea dumitale .

Se zice ca exista Mos Craciun ,
Ca este darnic, bland si bun …
De este-asa , eu o dorinta-mi pun :
Sa mi te-aduca-n dar in noaptea de Ajun.


Copyright © godessdiana88@yahoo.com . 2010

Articole din acelasi domeniu in blogul "Diana , zeita dorintelor tale secrete" :

Mesaje de Craciun si anul nou in engleza | SMS-uri si urari

Mesaje de Craciun si anul nou in germana | SMS-uri si urari

Mesaje de Craciun in spaniola | SMS-uri si urari

Mesaje de Craciun in italiana | SMS-uri si urari

Mesaje de Craciun in franceza | SMS-uri si urari

No comments:

Post a Comment