Wednesday, August 3, 2011

Experienta Orange First Step

Dupa finalul lunii de practica Orange First Step la shopul din Arad am revenit cu cateva concluzii promise si in primul post despre Orange First Step.



In ultima zi am iesit din shop melancolic, intershipul sau practica in termeni populari a luat sfarsit. Festivitatea de premiere a avut loc la Bucuresti, cu cazare Bucuresti, unde practicantilor de prin tara cat si capitala ne-am adunat la un loc alaturi de coordonatorii programului Orange First Step si am discutat, am dat si am primit feedback, am fost premiati iar totul s-a terminat intr-o atmosfera optimista si plina de speranta pentru fiecare dintre noi. Iar seara impreuna cu colegii care au profitat de cazare Bucuresti oferita de Orange am iesit in centrul vechi pentru un team-building. Fenomenal.



Speranta si optimism nu valorificata printr-un job ci speranta si optimism de viitor, cu increderea ridicata si cu alte ganduri, idei cat si conceptii despre mediul privat si activitati adiacente schimbate si puse la punct.



Timpul petrecut alaturi de Orange a fost prea scurt, dar am reusit sa culeg si sa procesez o parte din multitudinea de informatii care mi-au stat la dispozitie cat si sa bag la cap ceea ce imi explicau colegii de la shop. Deci am invatat lucruri noi.



Mi-am indeplinit sarcinile, am facut temele primite, m-am distrat, am invatat ce inseamna munca in echipa si multe alte lucruri care ar merita insirate, dar din lipsa de timp si de subiectivism nu o fac.



Fiecare dintre practicantii Orange First Step din sesiunea iulie 2011 am cautat sa asimilam cat mai multe lucruri si iata ca toate au dus spre un final fericit drept dovada parerile bune a celor cu care am discutat in Bucuresti.



Am iesit si am vazut lumea cu alti ochi, mi-am slefuit calitatile, mi-am inabusit defectele.



O alta lume, alt mediu, greu de descris dar mirific de trait.



Celor care urmeaza sa faca practica in august si septembrie prin Orange First Step le doresc mult succes, rabdare, perseverenta si sa aiba certitudinea ca le va fi de folos.



p.s. acest post include linkuri sponsorizate

No comments:

Post a Comment