Sunday, March 6, 2011

Nu te mai gandi la prostii ! | Despre obsesiile sexuale

Nu tot ceea ce zboara se mananca.Nu tot ceea ce la prima vedere este o povestire erotica , XXX sau un fetisism sexual are vreo legatura cu sensul pe care i-l atribuim. Te-ai obisnuit poate sa cauti semnificatii sexuale acolo unde nu exista .Sau asa te-a invatat internetul ...

La inceput am fost putin speriata.Era asa de mare si foarte, foarte lunga.Si era putin inclinata intr-o parte.Dintr-o data , m-am hotarat sa o incerc ! M-am asezat pe ea , incet si sovaitor.Prima senzatie a fost una ciudata.Apoi , am inceput sa ma obisnuiesc .Am urcat si am coborat pe ea si, in sus si in jos , in sus si in jos , o data si inca o data , pana cand a inceput sa imi placa.

Acum nu mai imi este deloc frica sa ma urc pe scara rulanta.


Am cuprins-o usor cu degetele si, delicat , i-am dat invelisul deoparte.Era atat de pura si de aromata ! Am lins-o odata si inca odata ... Nu ma mai puteam opri ... Am inceput sa ii dau rotocoale cu limba din ce in ce mai repede si mai apasat.La un moment dat , nu am mai rezistat si mi-am infipt usor dintii in ea.Acum era cu totul in gura mea. Cu toata dulceata si crema ei savuroasa.

Asa ca , pana la urma , am infulecat toata inghetatat mea la cornet.


La inceput , am apasat-o usor , apoi putin mai tare. Parea sa fie mereu mai mult si mai mult in ea , asa ca am indreptat-o catre buzele mele si am fost cuprinsa de o senzatie atat de noua si de stranie.Mi-am pus-o in gura si mi-am plimbat limba in jurul ei fara a putea sa ma mai opresc.In cele din urma, am simtit ca a venit vremea sa o scuip .A fost o experienta cu adevarat inedita.

In acest fel , am gustat pentru prima oara din pasta mea de dinti preferata , la care nu am renuntat pana astazi.


Erau amandoi rotunzi si tari.Daca te uitai atent , puteai sesiza doar o mica diferenta intre ei. Am luat unul dintre ei in mana si l-am rasucit cu putere.Cu cealalta mana , l-am apucat pe celalalt si l-am rasucit in sens contrar.

In acest fel , am inlocuit becul ars din camera mea cu un altul nou.


Era foarte lung si putin subtire.L-am strecurat intre degetele mele pana am ajuns sa il cuprind cu totul.Apoi , si-a dat drumul.A devenit atat de tare in mainile mele , iar capatul ii era atat de umed ! Dupa aceea, s-a facut tare , si mai tare , dupa care a inceput a inceput sa tasneasca prin varful lui incordat.

Dupa ce a avut destula presiune , am udat cu furtunul toate florile din gradina mea.


Eram sigura ca trebuie sa fac lucrul asta. Voiam sa il fac , dar nu eram sigura cum trebuie sa procedez , asa ca mi-am chemat prietenul.El mi-a spus ca stie cum se face si ca ma va invata.S-a asezat in spate , si-a pus bratele in jurul meu si a inceput.Eu ma uitam nervoasa in oglinda.In cele din urma, cand a terminat , s-a tras deoparte. Am rasuflat usurata pentru ca , in sfarsit, totul luase sfarsit.

Chiar si astazi, urasc sa imi pun o cravata la gat.


Era atat de fierbinte si de sangeriu.Atat de suculent si de delicios.Nu eram sigura ca stiu ce pot face cu el.L-am desfacut atenta , cu gingasie , cu degetele , pentru a ma uita mai bine la el.Eram cuprinsa de o dorinta patimasa de a-l infuleca atunci , pe loc.

Dar mi-am spus ca ar fi mai bine , mai intai , sa pun niste mustar pe crenvustiul meu.


Morala

Nu lumea din jur ne corupe mintea , ci mintea noastra corupe realitatea.Nu exista nimic murdar cu adevarat in preajma noastra, noi obisnuim sa aruncam mizerie peste ceea ce ne inconjoara.


Copyright © godessdiana88@yahoo.com . 2011

Articole pe aceeasi tema din blogul "Diana , zeita dorintelor tale secrete" :

De ce plang femeile dupa ce fac dragoste ?

Tantra , sexul sacru si sublimarea vietii

La ce se gandesc barbatii cand fac sex

No comments:

Post a Comment