Monday, November 30, 2009

Otetul lui Nastratin Hogea | Nazdravaniile lui Nastratin Hogea

Se dusese vorba prin sat ca Nastratin Hogea avea un borcan mare , plin cu un otet vechi de 40 de ani.Intr-o zi , un vecin si-a luat inima in dinti , si a batut la usa casei lui Hogea.

“Efendi Hogea , este adevarat ca ai un borcan plin cu otet vechi de 40 de ani ?”

“Este adevarat , “ a raspuns Nastratin Hogea.

“Poti sa imi dai si mie , rogu-te , o ceasca din otetul asta ?”



“Nu , “ i-a taiat-o scurt Hogea.

“Bine , Efendi Hogea , “ a insistat , nemultumit , vecinul , “ de ce nu imi dai si mie un pic ? Nu ti-am cerut decat o ceasca.”

“Nu-ti dau , “ i-a explicat Nastratin Hogea , “pentru ca daca as fi dat cate o ceasca oricui mi-ar fi cerut , otetul meu nu ajungea sa fie vechi de 40 de ani.”

Copyright © freelancergabe2@yahoo.com . 2009

No comments:

Post a Comment