Wednesday, November 4, 2009

p.s. ...take care (A.)

2 secunde. atat... sa te privesc si sa gasesc in mine puterea de a`ti spune: elibereaza`ma! dedubleaza`ma de amperenta lasata de care incerc sa fug mereu si ma duce in acelas interior sufocant in care atingerea inexistenta a buzeleor tale inca se simte. ce radianta impregnare imi lasi....
acum lasa`ma sa vorbesc! chiar de nu auzi. stii ca eu ma pot indragosti si de cuvinte nespuse in spatiul dintre secundele care ne definesc. si dak nu imi raspunzi, raman aceasi colerica imaginandu`mi ca ai sa nu`ntelegi ceva. ti`am spus de atatea ori, important si normal e sa simti... sa simti cu fiecare celula, cum simt "ultima ta farama de dragoste" umplandu`mi si ultimul por de simtire. 2 cuvinte... sti ce? e patetic, mai mult decat dramatic, singura data cand iti doresti sa le spui, incapacitatea sa te sugrume. sa taci! e singura data cand chiar nu se poate... e incredibil de apasator felul in care imi interzici sa te iubesc si sentimentul asta se amplifica la nesfarsit.....


p.s. pentru tine A. :

-ai scris frumos ce ai scris, pacat ca nu tu ai avut inspiratia
-si dupa ce mi-am dat seama cine esti, am realizat, dinou, ca esti prea naiva
-esti un copil rasfatat, obsedat, care nu vrea se schimbe in ceva mai bun
-asa ca ramai tu A. in lumea ta si ignor-o pe a mea, asa cum te-am mai rugat
-nu te mai amagii ca ma iubesti, habar nu ai ce inseamna dragostea
-lasa-ma in pace
-nu te iubesc pe tine

No comments:

Post a Comment