Tuesday, November 9, 2010

Esti aici!


Ma atingi si ma cutremur. Imi redai fiorii primul sarutul si primei noastre imbratisari. Nu, nu sunt nostalgic. Nu mai am de ce. Fiecare clipa petrecuta cu tine imi da sentimente de neexplicat, aflate la limita rationalului. Oftatul meu calm ascunde un strigat nebun care mi-l provoci cand ma saruti angelic. Ma transform intr-o pisicuta care toarce permanent la atingerea suava si plina de dragoste. Ma alinti soptindu-mi, ma alinti tinandu-ma in brate ca pe un copilas, ma alinti permanent cand sunt cu tine.
Te-ai apropiat de corpul tremurand, m-ai luat in brate si mi-ai daruit clipe de neuitat. Sa fie acesta raiul? Sunt fericit! Sunt cu tine, tu esti cu mine, suntem impreuna.

La apus de soare esti cu mine. Imi povestesti cum ti-a fost ziua, te ascult cu interes maxim si cu greu ma abtin sa nu te intrerup cu un sarut. Si te intrerup totusi. Si te las sa continui si iarasi te sarut. As vrea sa se repete la infinit.



Cand soarele rasare il admiram impreuna si traim momentul imbratisati. Iti spun buna dimineata, mai mult in gand, iar amandoi stim ca orice dimineata e buna daca ne trezim impreuna.

Goana dupa visul fericirii si al dragostei s-a incheiat. Te-am gasit.
Esti aici!

No comments:

Post a Comment