Wednesday, November 24, 2010

IT Galaxy

Deja familiarizat cu itgalaxy.ro, vin si laud perseverenta si profesionalismul de care dau dovada intr-o nisa aglomerata. Cu o promovare agresiva, cu un site aerisit si premium, cu toate datele legate de firma vizibile imi castiga increderea si ma transforma in clientul lor.
O gama varianta de produse cu preturi pentru toate buzunarele gasim la oferta LCDTV , un must have in prezent. Apreciez oferirea posibilitatii platii in rate si a unui pret minim rezonabil pentru o simpla comanda.
Se vrea a fi un magazin virtual, un furnizor de servicii complete care acorda clientului prioritate maxima si respectul cuvenit: clientul stapanul nostru.

Produsele oferite spre vanzare fiind in permanenta actualizate, mi-am indreptat atentia spre Console WII, de cand m-am distrat cu un prieten pe Jocuri care cereau efort fizic mi-as fi dorit sa am si eu una acasa pentru o relaxare de dupa masa.
Am vandut 2 telefoane de curand, la un pret mai mult decat bun, navigand pe site in rubrica Telefoane am ramas placut surprins de preturi mici pentru telefoanele noi.

Doresc mult succes magazinului online in cauza, sa treceti si pe la rubrica "Informatii utile" si veti fi pe deplin multumiti de informatiile oferite, chiar la obiect si strictul necesar.

Ah... era sa uit... am vazut ca se dau bonusuri pentru oricare Laptop achizitionat, deci nota 10 cu felicitari. Atrage clientul oferindu-i ceva in plus, strategia de vanzare e foarte bine pusa la punct, concluzia vanzarilor mari venind si din descrierea activitatii firmei detinatoare a sitului online.

Faptul ca au rezistat pe piata online in comertul electronic din 2007 pana in prezent ne arata realul succes datorat evolutiei prin investitii in calitate, contracte cu furnizorii profitabile si serviciul clienti ireprosabil.

Daca tot continuam sirul de laude aduse, haideti sa apreciem review-urile postate pe blogul lor la diversele produse aparute pe piata it si electronica, deasemenea si respectul acordat interactii cu vizitatorii.

Un client multumit de produsul cumparat, de felul care a fost tratat, de calitatea si de rapiditatea preluarii coletului sigur te va recomanda si altora, iar fidelizarea clientilor prin campanii de bonusare de toate tipurile te atrag.

Lasand atata text la o parte aruncati o privire, comandati un produs si nu ezitati sa ma contraziceti daca am gresit in privinta caracterizarii pozitive.

Cu un onorabil si bine meritat loc 2 in categoria "calculatoare si software" ii salut si le doresc cat mai multi clienti. Totodata sper sa ne pregateasca o surpriza in perioada sarbatorilor de iarna si mosul sa fie cat mai plin cu gadgeturi.

No comments:

Post a Comment