Monday, January 24, 2011

Cersetorul si comoara lui nestiuta

Un cersetor statea la o raspantie de drumuri de peste 30 de ani .Intr-o zi , un strain a trecut pe acolo si a fost imediat luat in seama de catre milog : "Hei, omule , ai ceva maruntis cu care sa ma miluiesti ?"

Strainul i-a raspuns :"Nu am nimic care sa imi prisoseasca , dar pot sa te intreb pe ce esti asezat ?"
"Ei , nimic important , nu este decat este o lada pe care stau demult , de cand mi-am inceput acesta indeletnicire ,"

"Ai fost vreodata curios sa vezi ce este in ea ?" , a intrebat strainul.
"De ce m-as fi uitat ? Nu are cum sa fie nimic in ea" , i-a raspuns omul cel amarat.

"Vezi , totusi , pe ce stai de atata amar de vreme " , a insistat strainul.

Plictisit, doar pentru a-i face pe plac acelui om , cersetorul a deschis cutia.Spre marea lui uimire, a descoperit ca aceasta era plina cu aur.


Comentariul Dianei : De obicei, in aceste povesti , nu insist asupra semnificatiei ascunse in ele ... Mi se pare ca daca spun ca au un "talc" , cititorul isi va pune mintea la contributie si va afla de unul singur un sens unic si adevarat doar pentru el insusi , bucurandu-se de acest lucru si de mintea lui izvoditoare. Cate comori neexplorate zac ascunse in tine insuti ,cetitoriule ?


Copyright © godessdiana88@yahoo.com . 2011

Articole din acelasi domeniu in blogul "Diana , zeita dorintelor tale secrete" :

Casa cu fereastre de aur | O poveste cu talc

Hotul cel sfant | O poveste cu talc

Fiecare om isi are propria frumusete a destinului | O poveste cu talc

No comments:

Post a Comment