Thursday, October 21, 2010

Probleme de atitudine

Ok. Recunosc. Dar nu fata de voi. Oricum nu va pasa. Recunosc fata de mine: sunt zile in care habar nu am ce dracu vreau sa fac sau de ce dracu am facut aia sau aia. Zic de dracu, pentru ca mi-e prieten, de el ma iau intotdeauna cand nu stiu ce vreau sau de ce vreau un anumit lucru.

Sunt aiurit total. Nu in mod curent. Doar cateodata. Doar cateva zile pe luna. Cateodata pe saptamana. In fine. Sunt cum pot.

Si se nimereste ca atunci cand nu stiu ce dracu vreau, sa fac un lucru si sa mi se para in regula. Dar defapt e gresit. De ce? Pentru ca la rece judecand situatia, in zilele cand nu sunt posedat de aiureala, confuzie sau draci, realizez ca e o reala catastrofala, ca nu mi-as fi dorit sa fi facut aia pentru ca ... asa si invers.

Sunt cu mofturi, chiar multe, am impresia ca mi le merit si ca sunt special fata de restul.

Nu sunt, mi-au zis multi, nu i-am crezut, am avut nasul pe sus.

Aerele pot fi scoase, impresiile inabusite si gesturile gresite corectate.

Asa ca scuze va zic celor carora nu va pasa!

Sunt doar un baietel cu probleme de atitudine si cu o directie nedefinita in viata.

No comments:

Post a Comment